Известие

Collapse
No announcement yet.

теч на масло алфа 156 ? маслен радиатор?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • теч на масло алфа 156 ? маслен радиатор?

    появи ми се теч на двигателно масло и 1 познат монтъор ми каза че е било от гумения опръстен на масления радиатор ,обаче той ми изглежда здрав. има ли вариант да е от някаде другаде ,но да се стича все върху тази алуминиева гредичка която е хваната за двигатела и тампона?
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

  • #2
    Първоначално публикувано от Misho_ss Покажи съобщение
    появи ми се теч на двигателно масло и 1 познат монтъор ми каза че е било от гумения опръстен на масления радиатор ,обаче той ми изглежда здрав. има ли вариант да е от някаде другаде ,но да се стича все върху тази алуминиева гредичка която е хваната за двигатела и тампона?
    маслен радиатор в 156ца jtd не съм виждал
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #3
      радиатор за охлаждане на маслото е тва и се намира зад копресора за климатика , пак си погледни колата
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

      Comment


      • #4
        като махнеш масления филтър, вземи един лимбус, мисля че беше 12 номер. натегни това на което се закача масления филтър и пак го монтирай. то е като болт с лимбус и външна резба за филтъра. ако тече пак махни масления филтър и отвий този болт или шпилка или как се нарича на което се завива филтъра. той излиза с самото охлаждане. трябва да го провериш с фенер дъли сичко му е наред защото неможе да се махне. закачено е за водата на колата. ако има скъсани уплътнения можеш да си купиш втора ръка такова радиаторче. незнам дъли се сменят уплутненията. аз бях си орезилил болта и като поръчах този болт човека ми го прати с радиаторчето, ама радиаторчето го фърлих за съжаление.
        Last edited by tur4in; d.m.y г., 22:04.
        JTD 105+

        Comment


        • #5
          то аз вече 2 пъти го вадя тва охлаждане и ми се вижда че уплътнението е прекалено тясно (демек не може да направи изолацията за да не тече масло ) но въпроса ми беше дали може да тече така силно и от некаде другаде наоколо и да не ми е бил проблема изобщо в тва уплътнение? иначе съм започнал да издирвам уплътнение за да го заменя , че и със силикон не стана номера да се направи изолация ,явно не е маслоустойчив , а в тая шибана Силистра не мога и да намеря маслоустойчив силискон (мамка му)
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

          Comment


          • #6
            Я снимай да видим за кво иде реч!

            Маслен радиатор имат 2.4 150к.с. и мЖЕТ моторите!
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Misho_ss Покажи съобщение
              радиатор за охлаждане на маслото е тва и се намира зад копресора за климатика , пак си погледни колата
              колега успокой се малко малко повече от тебе съм виждал jtd-a и ти казвам че маслен радиатор нямаш на 98г 2,4 136кс има един прост топлообменник

              ---------- Post added at 00:12 ---------- Previous post was at 00:11 ----------

              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Я снимай да видим за кво иде реч!

              Маслен радиатор имат 2.4 150к.с. и мЖЕТ моторите!
              Баткооо 98г какъв m-jet
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Колега, разгледай това. Надявам се да ти е от полза.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                  маслен радиатор в 156ца jtd не съм виждал
                  Еми то и аз хахаха ама Колега прегледай си оплътнението от Линк-а който ти е дал колегата

                  Comment


                  • #10
                    еми ето колегата ecotronic (благодарско) хубаво е посочил точно моят проблем и явно ще се наложи да го решавам по неговия начин , само че тоя маслоустойчив силикон червен ли е или черен , че аз вече пробвах 1 път с черен силикон (също издържащ на 300 градуса) но явно не е обезмаслено добре от бензина ? и принципно издържа ли на налягането или не е толкова голямо там че да издухва силикона ?
                    аз не съм и спорил че е маслен радиатор , при положение че и не знам как се казва , само знам че служи за охлаждане може би на маслото или поне така ми каза 1 монтъор
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                    Comment


                    • #11
                      Силиконът, който ползвах е черен - маслоустойчив на Victor Reinz (този от снимката).
                      Освен хубавото почистване и обезмасляване е важно да престои поне 12 часа след сглобяването, преди да се пали мотора.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        може и тва да е 1 от причините нищо да не се получи при мен , понеже колата стоя около 6 часа и тогава й сложих филтъра и я запалих , но явно е било твърде рано
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Misho_ss Покажи съобщение
                          може и тва да е 1 от причините нищо да не се получи при мен , понеже колата стоя около 6 часа и тогава й сложих филтъра и я запалих , но явно е било твърде рано
                          Мисля, че и 6 часа трябва да са достатъчни. Сигурен ли си, че тече от тази гарнитура?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            това е кофтито ,че за да разбера дали е от нея а не от друго място ( което ако дадеш претположение ще е супер , че аз сам не мога се сетя от къде другаде може да е ) ще трябва да разглобя половината двигател отстрани за да го видя. освен да е от симерина на колянов вал или разпределителен , какво друго може да е?
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD '98

                            Comment


                            • #15
                              Поне махни капаците на ангренажа за да видиш дали не е от някой семеринг, че ако омаслява ремъка е опасно.
                              Да не би да се стича от капака на клапаните?
                              Трябва някак да го локализираш. Толкова да не може да уплътни тая гарнитура на радиаторчето със силикон не ми се вярва.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X